FORMY REKLAMY »
POBIERZ »
reklama


Czym jest pozycjonowanie?


Pozycjonowanie stron (web positioning) w wyszukiwarkach i katalogach polega na optymalizacji kodu strony WWW oraz zastosowaniu innych metod mających na celu umieszczenie danej strony na jak najwyższej pozycji w rankingu. Dzięki temu internauta wpisujący konkretne zapytanie w okienku wyszukiwawczym poszczególnych wyszukiwarek/portali/katalogów może łatwo trafić na daną witrynę. Odpowiednie pozycjonowanie strony WWW jest jedną z najskuteczniejszych i - w porównianiu z innymi formami reklamy - stosunkowo tanią metodą promocji swoich produktów w Internecie.

Dlaczego pozycjonowanie jest tak ważne?

Dla użytkownika Internetu wyszukiwarki i katalogi elektroniczne to narzędzia zastępujące książkę telefoniczną, encyklopedię czy nawet bibliotekę. Aby znaleŸć szybko jakąś informację, firmę, produkt lub ofertę internauta najczęściej korzysta ze swojej ulubionej wyszukiwarki, wpisując w jej okno jedno lub więcej słów kluczowych najlepiej charakteryzujących swoje zapytanie (obecnie z wyszukiwarek korzysta ponad 90% internautów).

Najczęściej w odpowiedzi na zadane pytanie użytkownik otrzymuje tysiące linków prowadzących do różnych stron internetowych. Niestety internauci rzadko klikają w odnośnik znajdujący się dalej niż na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. W zależności od stosowanej wyszukiwarki może być to przedział od 10 do 30 pierwszych odszukanych odnośników. Dlatego też im wyżej dana strona znajduje się w wynikach wyszukiwania, tym większe jest prawdopodobieństwo, że internauta na nią wejdzie.

Jak to działa?

Czas, jaki trzeba poświęcić na pozycjonowanie, to - w zależności od konkurencyjności danego słowa kluczowego - od miesiąca, dwóch w przypadku prostych słów oraz do kilku miesięcy w przypadku słów bardzo trudnych. Czas ten jest potrzeby na zarejestrowanie strony w wyszukiwarkach, ciągłą optymalizację i zbudowanie silnej strony o wysokim link popularity. W ramach świadczonych usług pozycjonowania zapewniamy:

  • analizę strony i pomoc w wyborze słów kluczowych - analiza budowy strony i nawigacji po stronie oraz sprawdzenie pozycji w wyszukiwarkach na poszczególne słowa kluczowe. Analiza konkurencji i fraz na jakie strona ma być pozycjonowana. Zasugerowanie słów kluczowych, które są poszukiwane przez internautów w zakresie danej tematyki.

  • rejestrację strony w wyszukiwarkach i katalogach - dodanie strony do poszczególnych wyszukiwarek, zarówno tych, w których strona będzie pozycjonowana, jak również tych mniej popularnych. Dodanie strony do katalogów, które mają dużą oglądalność, co przyczyni się do wzrostu ruchu na stronie a także do dużej liczby mało popularnych katalów, co pozwoli na podniesienie link popularity pozycjonowanej strony.

  • optymalizację kodu HTML strony - zabiegi te są często zmianami kosmetycznymi i zazwyczaj nie wpływają na ogólny wygląd strony, ale zmieniają szczegóły, które wpływają na pozycję w wyszukiwarce.

  • pozycjonowanie strony na wybrane przez Klienta słowa kluczowe - zabiegi, które podnoszą pozycję w wynikach wyszukiwania i w ten sposób strona staje się widoczna dla internautów.

  • raportowanie wyników - cykliczne sprawdzanie pozycji jaką zajmuje strona pod poszczególnymi słowami kluczowymi i przedstawianie raportów Klientowi. Pozwala to na ocenę wzrostu odwiedzin i dalszego rozwoju witryny.

Zapytanie o usługę pozycjonowania

Aby otrzymać szczegółową ofertę na usługę pozycjonowania, prosimy o przesłanie listy interesujacych Państwa słów kluczowych oraz adresu URL Państwa serwisu na adres reklama(at)portalisko.pl *

*UWAGA! W miejsce "at" proszę wstawić znak "@".


USŁUGI »
KONTAKT»
Portalisko.pl
tel. 074 831 64 67
email: reklama(at)portalisko.pl